Administracja

Samodzielna Sekcja ds. Ogólnych

Kontakt

  • wtorek - godz. 10.00 - 15.00
    środa - godz. 11.00 - 15.00
    czwartek - godz. 10.00 - 15.00
    piątek - godz. 10.00 - 14.00

  • +48 22 55 24 536

  • wh.dziekanat.sog@uw.edu.pl

  • Sekcja mieści się w budynku pomuzealnym, na drugim piętrze.

Ogłoszenia

Sekcja jest nieczynna dla interesantów w poniedziałki.

Pracownicy sekcji

KIEROWNIK SEKCJI

mgr Urszula Smolińska

  • +48 22 55 24 536
    +48 22 826 21 30

  • usmolinska@uw.edu.pl

  • sprawy związane z otwieraniem i prowadzeniem przewodów doktorskich oraz  obron doktorskich
  • obsługa przewodów doktorskich w systemie USOS i POLON
  • nagrody Prezesa Rady Ministrów
  • prowadzenie dokumentacji w sprawie odznaczeń i medali dla pracowników WH

mgr Beata Goljasz

  • +48 22 55 24 536
    +48 22 826 21 30

  • beatagoljasz@uw.edu.pl

  • nadzór nad badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP
  • urlopy wypoczynkowe pracowników wszystkich pracowników WH
  • przyjmowanie wniosków w sprawie zakwaterowania w DPN
  • archiwizacja dokumentów WH

mgr Katarzyna Szatkowska

  • +48 22 55 20 545

  • k.szatkowska@uw.edu.pl

  • prowadzenie dokumentacji związanej z konkursami i powoływaniem na stanowisko nauczyciela akademickiego
  • prowadzenie dokumentacji  związanej z habilitacjami, profesurami i nostryfikacją dyplomów
  • przygotowywanie materiałów na Rady Wydziału
  • prowadzenie ksiąg i nadawanie nr inwentarzowych
  • usuwanie z ewidencji zużytego sprzętu

Beata Raczyńska

  • +48 22 55 20 545
    +48 22 826 21 30

  • braczynska@uw.edu.pl

  • prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniami pracowników
  •  i z okresową oceną nauczycieli akademickich
  • urlopy naukowe pracowników będących nauczycielami akademickimi
  • prowadzenie ksiąg i nadawanie nr inwentarzowych
  • usuwanie z ewidencji zużytego sprzętu

Kompetencje sekcji

Sekcja zajmuje się obsługą Wydziału, zwłaszcza sprawami pracowniczymi i związanymi z przebiegiem kariery naukowej.

W szczególności:

  • sprawy związane z otwieraniem i prowadzeniem przewodów doktorskich oraz  obron doktorskich
  • obsługa przewodów doktorskich w systemie USOS i POLON
  • nagrody Prezesa Rady Ministrów
  • prowadzenie dokumentacji w sprawie odznaczeń i medali dla pracowników WH
  • nadzór nad badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP
  • urlopy wypoczynkowe pracowników wszystkich pracowników WH
  • przyjmowanie wniosków w sprawie zakwaterowania w DPN
  • archiwizacja dokumentów WH
  • prowadzenie dokumentacji związanej z konkursami i powoływaniem na stanowisko nauczyciela akademickiego
  • prowadzenie dokumentacji  związanej z habilitacjami, profesurami i nostryfikacją dyplomów
  • przygotowywanie materiałów na Rady Wydziału
  • prowadzenie ksiąg i nadawanie nr inwentarzowych
  • usuwanie z ewidencji zużytego sprzętu
  • prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniami pracowników i z okresową oceną nauczycieli akademickich
  • urlopy naukowe pracowników będących nauczycielami akademickimi
  • prowadzenie ksiąg i nadawanie nr inwentarzowych

Pliki do pobrania